P i n k ~ P a r i s
Sobs Sobs

Assalamualaikum, Hai

sihat? alhamdulilah saya sihat je selalu.. kebelakangan ni kadang-kadang ada la juga demam-demam sikit. sebenarnya, banyak benda yang saya nak cita tapi tak semua benda yang boleh saya kongsikan. sometimes, kita perlu juga ada privasi untuk diri kita. kan? 

entahlah, saya tatahu nak mula dari mana. pendapat korang kan, apa perasaan korang bila orang yang korang Sayang pergi tinggalkan korang?? 

Senang cita, 'Bukan mudah nak lupakan orang yang kita Sayang'. kadang-kadang, saya rasa hilang semangat dalam diri. tapi, saya sedar masih ramai lagi orang yang sayang saya. Serius cakap, sampai sekarang saya masih lagi tak dapat terima keadaan ini, walaupun awak boleh nampak saya happy, gelak-gelak,senyum-senyum. tapi semua tu luaran je, dalaman awak tak tahu kan?? :/

Awak, saya nak cakap satu je dekat awak.. ' Saya akan setia tunggu, sehingga hati saya kembali terbuka untuk orang lain'. mungkin ada hikmah yang Allah nak tunjukkan untuk kita. saya terima.. 

dahla..malas nak cita banyak,sekadar bingkisan dari hati je..

Sekian, Mieza :)

Posted at 5:45 AM | 0 comments

|


anything or put your Cbox here~ ; width 200



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit