P i n k ~ P a r i s
Luahan Hati Seorang Gadis
Assalamualaikum. :)

               Hai readers semua, sehat belaka? hehe..
Entry minggu nih maybe nak cite pasal isi hati aku. aku pon tak tahu nak cite camne. baq kata hang, tidur tak lena, makan tak lalu lha. :). ape dah jadi ngan aku nih? haih. -,-.    betol ke? cm tak caye jea. ngan spe ek?. hmm.

aku rase, mcm ad satu perasaan yg tetibe je hadir dalam diam. korang paham kan? :D  pertama kali aku tegur dia. dia besyh lha jugak. meriah je sembang ngan dia.. dia nih jenis sporting lha, kelakar, maybe ad juga caring. serius aku cakap., dia nih agak hansoum gak. tergugat jugak kekadang ak pandang mata dia. comel kot..

maybe aku nih suka dalam diam. hehe :) *jangan dok pikiq lain pulok noh?* 
aku rase aku nih hanya bertepuk sebelah tangan jea. mungkin dia tak perasan aku kot. yang ada depan mata dia. serius aku sembang ngan korang. kekadang tuh ada lha jugak aku jelous tengok wall dia.ramai sangat pompuan tag gambaq untuk dia. aku ulang sekali lagi. AKU JELOUS Lha.! mane tak jeles tengoknye, dia hansoum boleh lha kan?. :)
aku tahu aku bukan sesiapa. bukan macam pompuan2 yang antaq kat wall hang tuh. semua cantk2, comel2, putih2. aku nih ape lha sangat kan? orang tak pandang pon aku.. :/

Walaupun aku senyum, tapi dalam senyuman tuh menyimpan seribu satu makna yang orang lain tatahu tentang senyuman itu   bak kata pepatah aku sendiri * Rahsia Dihati Tak Siapa Yang Tahu* :D

mengapa kini engkau berubah, sedangkan aku masih kekal setia. 
mengharapkan kasih bintang setia.
hati ini, hancur dan luluh keranamu, 
tergamak kau berpaling, dan teguh memilih dia, semenjak hatimu dicuri jelita,

hati ini, hancur dan luluh keranamu,
seandainya ada lagi cinta dihati ini,akan kubenarkan sepi hanya selamanya :(

mungkin ini yang aku akan dapat apabila aku hanya bertepuk sebelah tangan..

Sekian Sahaja Daripada aku. aku hanya mampu menulis dan bercerita disini sahaja. tidak terungkap   apabila bertentangan dengannya.   Blog aku nih umpama Diari aku. aku akan menulisnya  jika aku rasa ada cerita yang aku boleh kongsi dengan korang.

MIEZA :D 







Posted at 6:36 AM | 0 comments

|


anything or put your Cbox here~ ; width 200



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit