P i n k ~ P a r i s
Aku Dan Kau
Pada satu hari nih, di sekolah...

time tengah pakwe sorang nih dok sorang-sorang.. aku pergi tegur dia, sebab dulu dia mmg rapat dengan aku dan sekarang makin berenggang hubungan aku dengan dia.. aku ambil kerusi sekolah tuh da duduk disebelah dia..

" hai, hamboi makin sombong kan org tuh dgn kite?"

"mane ade" pakwe tuh jawab..

"tolong jgn buat sy mcm nih, sy takde kawan selain daripada awak.. saya sayangkan awak. kenape awak semakin renggang dengan saya?"

" tak pon "

tanpe aku sedar kelopak mate aku yang sedang bergenang air mata itu jatuh jua akhirnya di depan pakwe itu.. aku terus lari daripada kelas itu dan pergi ke tandas. untuk membasuh muke aku..

apabila waktu balik.. aku singgah disebuah restoran.. tengah mengelamun perkara yang dah lepas tadi. makanan didepan mate aku ini, tidak pun berusik.. aku sayang kau. tapi kenape kau buat aku macam nih? seriusly ak terpikir ayat tuh..

tengah mengelamun... tetibe..

pakwe yang selame ini aku taruh harapan, datang kepadaku dang duduk berhadapan dengan ku sekarang.

" kenape tak makan" pakwe tuh bertanya

"hmm. takde selera."

" jangan macam nih, nnty awak sakit.."

"kalau saya sakit sekalipon mungkin saya sorang je yg tahu.."

" saya tahu saya salah.."

" orang macam saya nih, mane ad yg sudi untuk berkawan. saya tak macam pompuan yg lain kat luar sane tuh.. cantik, comel, cun,.. lain laa orang tuh. semua orang minat dia, semua orang nak kat dia. bukan mcm kite kan? "

tetibe... pakwe tuh memegang tangan aku dan sambil berkata...

" Seriusly, saya minta maaf, saya tak bermaksud nk renggangkan hubungan kite.."

"takpe la.. awak pergilah dekat semua kawan awak tuh, tinggalkan saya berseorangan dekat sini.." aku menarik tangan aku yang digenggam erat oleh pakwe tadi tuh..



" akak bangun kak,.. " aku terjage dari mimpi rupenya.. aku harap mimipi aku bertemu dengan pakwe tuh jadi kenyataan . AMIN...

sekian saja dari saya mieza. :) 
Assalamulaikum :)

Posted at 12:30 AM | 0 comments

|


anything or put your Cbox here~ ; width 200



Basecode: Farrah Diyana Colours: CPhope
Big Help from : Mr Google Pictures : weheartit